Klanten Adviseur Payroll

Functie Als Klanten Adviseur Payroll werk je in een tandemsysteem waarbij je samen met één collega instaat voor de loonadministratie van een vaste klantenportefeuille. Je bouwt een nauwe band op met voornamelijk kmo's die je keer per jaar be om de mensen waarmee je dagelijks contact hebt te leren kennen. De job-inhoud is tweeledig Je staat, samen met jouw collega, in voor de volledige loonverwerking van alle medewerkers binnen jouw klantenportefeuille Je bent hier dus elke maand verantwoordelijk voor een tijdige uitbetaling van de lonen Per medewerker reken je de lonen uit (bruto-netto) en houd je rekening met maaltijdcheques, vakantiegeld, verlof, ziekte, tijdskredieten, commissie... Je staat in voor dimona-aanvragen, inschrijven van nieuwe medewerkers, opmaak van sociale documenten, mutualiteitspapieren invullen, berekenen van opzegvergoedingen bij ontslag van een medewerker, maandelijkse indexeringen opvolgen per paritair comité... Je beantwoordt fonisch en schrifjk alle vragen van jouw eigen klantenportefeuille. Hierbij kan je beroep doen op het kenniscentrum en de expertise van al jouw collega's

Bedrijfsinformatie
De vlakke en informele bedrijfscultuur zorgt voor de nodige sfeer in de verschillende kantoren. Je komt terecht in een omgeving met zeer enthousiaste collega's en waar er ruimte is tot autonomie en flexibiliteit voor de werknemers. Denk je graag mee? Dan kan je zeker initiatief nemen bij onze klant. Ook leidinggevenden zijn zeer toegankelijk, laagdrempeligheid is hier zeker aanwezig. Ben jij op zoek naar een nieuwe werkplek waar je kansen krijgt om levenslang te leren en zelfstandig te werken binnen de HR-sector? Bij onze klant werken een medewerkers die door de verschillende opleidingsmogelijkheden uitgegroeid zijn tot experts in hun vakgebied.
Jouw profiel Iedere medewerker binnen dit bedrijf, voelt de drie waarden door hun bloed stromen. . Het zijn ondernemende, hands-on mensen, die graag initiatief nemen, de handen uit de mouwen steken en meedenken in mogelijkheden. Levenslang leren en expertise uitbouwen in sociale wetgeving is voor hen een passie en niet van 'moeten'. . Ze gaan geen enkele uitdaging uit de weg maar gaan tot het uiterste om een oplossing te vinden voor hun klanten. Een professionele service en vlotte communicatie staat bovenaan hun lijst. . De collega's steken niets onder stoelen of banken en kunnen gewoon zichzelf zijn binnen het team. De communicatielijnen zijn open en eerlijk met oog voor wederzijds respect. Voor deze vacature zijn onderstaande vaardigheden ook nog van belang je hebt een passie voor sociale wetgeving en wenst je hier nog verder in te verdiepen een analytisch denkvermogen, graag met cijfers bezig zijn stressbestendigheid om om te kunnen gaan met het deadline werken wat op zich een hoge werkdruk met zich kan meebrengen Denk je bij deze omschrijving bij jezelf 'yes, dat ben ik ?' blijf dan niet bij de pakken zitten. Werk dan zeker een leuke, originele en/of gedurfde motivatie uit waarom je je aangetrokken voelt tot bovenstaande taakomschrijving. Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
Loonstrookjes controleren Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wetjke aangifte indienen Aanbod een onmiddellijk vast contract een voltijdse tewerksing van uur per week met glijdende uren de mogelijkheid om na de opleiding en in samenspraak met jouw team een /de tewerksing aan te vragen een regime waarin je dagen per week van thuis uit kan werken (% op maandelijkse basis / na de opleiding) verlofdagen per jaar, vrij op te nemen Doorgroeien naar een andere functie is dus zeker mogelijk Een mooi loonpakket bestaande uit een vast bruto maandloon afhankelijk van jouw ervaring een loonbonus van max. € bruto / jaar netto-onkosten van € / maand maaltijdcheques van € ecocheques van € / jaar hospitalisatieverzekering groepsverzekering van % terugbetaling van kosten openbaar vervoer (%) laptop & headset een extra scherm na de opleidingsperiode in functie van thuiswerk cafetariaplan (extra verlofdagen, elektrische fiets, dental care, gsm, AirPods...) Het sollicitatieproces . fonisch contact van de talentexpert . Digitaal diepte-interview . Gesprek met Hiring Manager en je toekomstig leidinggevende Het opleidingstraject is duidelijk omschreven maand onderdompeling in de wondere wereld van sociale wetgeving in Brugge of Hasselt maand en samen met een opleidingscoach vanuit een kantoor in jouw buurt in de praktijk duiken maand verdere begeleiding on the job door jouw naaste collega's en tandem-maatje Solliciteren

CHRISTINE DEBBAUT

 


Klanten Adviseur Payroll
2024-05-07 - 2024-06-01

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: AALST

Land: België
Postal Code: 9300
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share